Pages

Tuesday 10 February 2009

Sekolah saya muda lagi.ayu serta ceria.


Baru cat. Wow!

Salaam Alaik

Maybe it is not too late to post about this. But just for the record, I went to my school last weekend and it was very nice to see some of my friends that I have not been in touch for the past two years.
Gila anti-sosial.

But I still have not pick up my SPM's cert. Pejabat tutup sebab cuti Thaipusam.



Abaikan pakaian kami yang sedikit sememeh. Maklumlah dalam asrama dan mungkin ada yang tak mandi lagi.


Kadang-kadang, apa yang kita perlukan hanyalah sedikit peringatan. Sebab kadang-kadang kita lupa. Kita lalai. Kita terlalu seronok. Kita tak ingat dunia lagi satu tapi saya masih bersyukur ada keluarga dan kawan-kawan yang sentiasa mengingatkan.

Saya sangat teruja melihat kawan-kawan yang dah lama saya tak berkomunikasi. Nadya, Shak, Ziera, Zetty, Yanad, Amni, Zul, Ain Nabek, Akah, Shashi, Midee, TK, Shasha.

dan juga kawan-kawan yang akhir-akhir ini sudah saya ketemu. Mimy dan Nova. Nova sangat gigih. Saya doakan kejayaan beliau menduduki peperiksaan nanti. Semoga cemerlang gemilang terbilang hendaknya

dan tak lupa juga kawan yang baru saya kenali. Pa'a. Beliau sangat fun orangnya.

Mimy, if you somewhat reading, later I will give you Pa'a's last day in SMAP Labu photos and Mimy, done with the video or not?

Serius rindu semua orang. Tak kiralah sama ada di SHAMS atau SMAP Labu.

Ta.