Pages

Wednesday 21 March 2007

cutis cutis Mesia

muaha..

kami berjalan2 keliling kampong..malaysia is my kampong.

well actually dad suddenly asked me and mom whether we wanted to go anywhere for the weekend..

he intended to bring us to bagan lalang which is a no-no to me.kalo na jalan2 ta bes kat bagan lalang..yg bes adela makan..but since am not vry interested in makan2 thingy witout my sisters[ecewah..baeknye diriku],so i rejected the proposal

then dad wanted to bring us to Cameron Highlands..which is a no-no for me too..cameron ade ape..stroberi je kot..hoho..pastu da la da ta sjuk..bosan bosan..

pagi besok tu, we tot of going to penang..pastu tah camane tah..kitorang ta jadik gi penang but instead we stopped kat ipoh for one night then to gerik then jeli then kota baru then kole tengganu den kuantan..

besh besh

ibu bought kopok2..ikan bilis..and kendi air..waha..bau ikan bilis sgt busuk..satu ruma berbau ikan bilis tesebot..i tot bau kopok leko itu..isk isk

definitely great..it's nice..i took some pics but ayah somehow formatted my SD card..ayah ayah..hisy..

these are the pics i took after ayah mengformatkan SD card tesebot..

my dear aziq yg poyo as if he himself memancing

ni kat kuantan kot..bujet bz mode..dats why i took it



this is the man who is responsible for formatting my SD card..isk isk..tape tape..ayah jnji cuti lg satu cukop la..


ayah and ibu kat tepi sungai mane tah..sungai ke..enta le..


gamba yg pelek..serte senget..


adekah itu cahya keimanan...ngahngah..